divendres, 21 d’octubre del 2016

RECORDAR ELS RECORDS

No vull incomodar-te.
Sé que fa temps que no parlem.
Potser ja no penses mai en mi.
O potser, de tant en tant, t'assalta el meu record d'una manera difusa.
És normal que sigui així.
El pas del temps va esborrant tots el records com ho fa el vent al les petjades mandroses deixades a la Sorra de la platja.
Però jo encara penso en tu.
Encara em tornen les teves paraules sense veu, sense entonació. Encara m'envaeix  
Sobtadament i amb dolçor, el teu record.
No em molesta el teu retorn als meus pensaments. Em reconforta saber que un dia vas estar allí
Aquí
A tot arreu.
Saps què és el que sí em molesta?
El no haver pogut sentir mai la teva olor, la teva presència al meu costat mentre caminava a la vora Del mar. El contacte sobtat de la teva mà amb la meva, el sentir com l'electricitat s'enfila per la meva Pell al sentir la teva.
Em molesta no haver omplert tots els racons del record amb tots els sentits.
El tacte
L'olor
El gust...
Quan temps fa ja des de l'últim cop que ens vam trobar... Sobre el paper, o al vol d'una cançó?
Ja fa tant que ni tan sols entro als teus pensaments, ni que sigui per accident?
Com passa la vida empesa per les agulles del temps.
No et vull molestar, només reviure un ahir
Que ja és un passat.

I com a passat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada