dimecres, 23 de desembre del 2015

AQUELLS MOMENTS

Aquells moments plens de silenci
Aquelles converses en forma de carícies
Aquells moments ens els que només parlen els ulls
I les mans escriuen cançons sobre la partitura teva pell desitjada
Aquells sospirs arrencats amb el recorregut de la teva boca
Pels secrets del meu cos obert a tu, obert per tu
Aquells moments on sobren les paraules i s'omplen de sons callats per les besades
Aquells moments teus i meus, nostres, tan plens de descobertes sota els llençols
I tan buits d'espais entre les meves mans i el teu rostre
Són en aquells moments en els que puc sentir la resposta més tendra i salvatge
                                                                                    dels meus instints
Quan sé del cert que m'escoltes i em descrius.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada