diumenge, 31 de gener del 2016

SI EM DIUS QUE M'ESTIMES

Dir t'estimo no es fa amb paraules de só descuidat
s'ha de poder palpar, olorar
sentir tatuat a la pell amb tinta de saliva
escrit amb els dits d'unes mans ansioses de descobertes
amb un llavis que neixen en cada besada
amb un saber instintiu del que et vol dir
aquell que et diu t'estimo
al instant d'enfonsar les seves pupil·les en les teves.
S'ha de dir amb la constància del dia a dia, amb una flor, una cançó
una trobada ràpida que posi ordre al caos de la incertesa.
L'has de poder sentir sense reclamar
sense haver-lo d'esperar.
Si mai em dius que m'estimes
que ho senti la meva pell al estremir-se
si mai et dic que t'estimo
que sigui amb un sospir
que sigui amb un alè desbordat de desig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada