dilluns, 29 de juny del 2015

LES NITS D'ESTIU ET RECORDO AIXÍ

La nit és calorosa, la meva pell està freda malgrat la calor, la finestra està oberta deixant passar la claror de la lluna i una suau brisa que fa ballar les cortines. La son no vol endur-se el meu cos cansat. Sento una gota de suor regalimant pel meu coll fins al mig dels meus pits, tinc els mugrons erectes per la mica de vent que es filtra per la finestra recorrent el meu cos. De sobte la porta s'ha obert i al marc apareixes tu amb un pot ple de glaçons, estàs despullat,com m'agrada veure't, amb el teu pit cobert per una fina capa de pel que dibuixa un triangle des de els pits i baixant cap el teu ventre encara pla. El teu sexe es mostra orgullós entre les teves cames ben formades.

Recolzar-me'n en els colzes he fixat la meva mirada en els teus ulls, una corrent elèctrica m'ha sacsejat el cos, he sentit el desig despertar amb tota la força que només tu em provoques, t'he convidat  a acostar-te obrint una mica les cames i deixant-te veure allò que a tots dos ens fa gaudir tant. Pujant al llit m'has mirat i agafant els meus genolls has separat més les meves cames, has agafat un  glaçó i has fregat el meu sexe que, al poc, ha fos amb la seva escalfor el petit glaçó. Amb un altre has dibuixat el contorn dels meus pits. fent camí cap la meva panxa, al mateix temps les teus llavis han demanat la meva boca que s'ha ofert a tu amb deler.

Les nits caloroses d'estiu et recordo així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada