dissabte, 28 de febrer del 2015

SOMNIS EN SÍPIA.

El paper inert d'una imatge teva em fa recordar l'emoció de la descoberta,
els teus ulls em criden per enfonsar-me el l'obscur pou de les teves emocions,
em neguiteja el desig de poder descobrir les teves pors, els teus records, veure,
sentir que és el que t'emociona i commou, fer-me fonedissa entre els teus records
per descobrir les teves debilitats. Em sorprenc imaginant la teva veu al descriure
el que el teu cor amaga, l'expressió dels teus ulls al deixar la teva ànima al descobert,
la tremolor de les teves mans entrellaçades amb les meves com cercant la força per continuar.

La calidesa d'una abraçada trèmula que m'envolti deixant els nostres cors tan a prop que siguin ells els que parlin, intuir el teu alè pròxim als meus llavis, saber que en un segon em fondré en la teva boca,
que la humitat fresca dels teus llavis electrificaran els meus sentits. Sentir com els teus dits descobreixen cada plec del meu cos, cada cantonada de la meva anatomia, deixar que la roba cobreixi el terra i la lluna
sigui testimoni silenciós del nostre viatge pels vorals de la passió. Somiar amb tu em transporta a la fantasia de lo desconegut, vagar per la teva intimitat és el meu deliri.

Francesca Reche.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada