dissabte, 14 de març del 2015

EL MIRALL ESCRIT.

He vist el teu missatge escrit al mirall amb el teu dit per ploma i la humitat com a tinta, les paraules que deixes omplen el buit que el teu cos ha deixat al llit després de la nostre trobada, la cuina fa olor al cafè que has begut per aclarir el teu cap i poder començar la nova jornada, tots els racons del pis em donen detalls del teu pas fugitiu, el llit encara atresora la teva tebior.

"Cada vegada que el vent toqui el teu rostre seran les meves mans que t'estan pensant, quan l'aigua de la dutxa corri pel teu cos seran les meves mans que tornen a fer camí cap a tu. tremolosa, disposada, impacient i tan ardent com la nit passada. Quan la roba cobreixi tota la anatomia que ahir vaig memoritzar a les meves mans, no podran evitat que el seu record quedi segellat a la meva boca amb el sabor de la teva pell".

Tot el dia he passat per la rutina amb tu en cada pensament, en cada moviment, en cada somriure,
esperaré delerosa la nostre propera trobada i pregaré per què l'expectativa no desmereixi el el teu record.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada