diumenge, 19 d’abril del 2015

DE MOMENT

De moment només et miraré, de moment només t'escoltaré
de moment només et permetré que em freguis la ma casualment,
que la teva ma es posi destreta en el meu braç per sentir el teu tacte,
que els teus llavis freguin la meva orella per dir-me una intimitat.

Però un moment més tard voldré que siguis més agosarat, que la teva ma
traspassi la roba que ens separa, que els teus llavis deixin petjada humida
en tots els racons que el teu instint reconegui en la meva urgència.

I desprès d'aquest moment llarg i intens, amb els teus ulls vestint-me
de mirades per guardar en la memòria, la teva ma recorrerà el camí des del turmell
cap a la cama, aturant-se un moment en la corba del maluc, per acabar pujant allà
on un instant anants t'havies perdut amb els teus llavis càlids, i tot acabarà quan els
els teus ulls topin amb els meus i allà vegis que el moment a arribat a la fi.

De moment.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada