diumenge, 26 d’abril del 2015

DEMÀ SERÀ UN ALTRE DIA

Corra desbocat el meu cor al sentir el so del telèfon, segur que ets tu, ho sé, m'ho marquen els batecs dels meus polses. Despenjo intentant compassar la meva respiració, i contesto. A l'altre costat de l'aparell sento la teva veu, ven a prop del meu oïda, es percep profunda i segura, a tu no t'afecta?- penso. Em demanes si estic llesta i et responc que sí, tot i que és mentida, no ho estic, estic morta de por, d'anhel, de dubtes, de expectació, et dic que sí, que importa una mentida més. Serà una trobada i prou, perquè, de vegades, a aquesta vida s'ha de fer una bestiesa si amb això et sents viva, oi?

Ara estic segura, quedarem, ens deixarem portar, farem l'amor sense reserves, sense tabús, només tu, jo i el nostre desig, deixaré que em portis a espais perduts en el temps amb les teves carícies, que m'ensenyis el fons del mar amb les teves besades, cavalcaré amb tu a deserts lluents i ardents.

I demà serà un altre dia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada