dimecres, 27 de maig del 2015

INFIDELITATS

4ª part



   En Pol no s'ho podia creure, la tenia allà al davant, al abaixar el cap va veure la mirada intensa de ella, li va toca la cara i al acte els llavis de la Raquel es van obrir en evident invitació perquè la besses. Sense dubtar-ho ho va fer, primer va jugar amb els seus llavis, feia tant de temps que ho desitjava que va romancejar primer amb els llavis, després amb la llengua. Va sentir com ella deixava anar un petit gemec a l'hora que enganxava els seus malucs a ell, al sentir les seves pells unides va profunditzar el bes, exigint una entrega que ella li va donar. La va agafar per sota del cul i la aixecar fins que ella va entrellaçar les seves cames amb la cintura de ell. El deler va ser tan gran que la va penetrar al acte, la va notar tan àvida com ell, es va fondre en aquella abraçada fins que van quedar satisfets. Un cop passat el moment de bogeria, es van mirar i es van separar, sense dir res van anar a recollir les coses i van anar cap al pis.

   Un cop allà, em Pol la va deixar amb els seus pensaments mentre ell anava afer una trucada. Sola a la sala d'estar, la Raquel va pensar que tot era molt estrany, avia fet l'amor amb el seu millor amic, li havia agradat però no podia treure's del cap la imatge de la Anna amb la desconeguda, que la havia impactat tant? El fet de la traïció de la Anna o veure aquelles dues dones despullades acariciant-se?, les seves cares de plaer?, de sobte es va adonar de que això la excitava, mai s'ho hauria pensat que veure la Anna amb un altre dona li provoqués aquella reacció, tornava a estar excitada, sentia el seu entrecuix un altre vegada preparat per fer l'amor.

   No s'ho va pensar dos cops, es va treure la roba, només es va deixar les petites calces i va anar a picar a la porta de en Pol, quan es va 'obrir la porta, en Pol se la va mirar amb cara de sorpresa, fer un cop l'amor amb ella era bo, dos ja era temptar massa la sort. Va deixar que ella el besses abraçant-la i recorrent el seu cos amb les mans, li volia dir que prou, que havien de parlar, però l'estava tornant boig, l'havia estirat al llit i amb gran deler l'estava acariciant amb els llavis el membre, fins que ell no va poder aguantar més i la va separar, la va agafar per les aixelles i sense gaire esforç, la va estirar al llit, la acariciava lentament, gaudint de cada mil·límetre de la seva pell, la va fer retorçar de plaer, sentia com els seus gemecs i la seva respiració es feien cada vegada era més fortes, va ser llavors quan va tornar a sentir una erecció, la va agafar pels malucs i la va girar posant-la a la alçada dels seus, la va penetrar a poc a poc, fent que el seu sexe acariciés cada racó més íntim de la Raquel, quan va sentir com ella volia més, va augmentar el ritme, això va provocar a la dona un orgasme tan fort que la va fer cridar. Al acte ell també va relaxar-se. Es va estirar tots dos al llit començant a parlar.

   -Pol, espero que això no destrossi la nostre amistat. És molt important per a mi tenir-te com amic, ja ho saps.
   -No pateixis, dona, crec que més aviat seràs tu la que no voldrà saber res de mi a partir de demà.
  -Com? perquè dius això?
   -Demà ho entendràs, només et diré que tot ho he fet per tu, perquè et conec i sé que no eres feliç, que et senties buida o incompleta, he vist com la Anna i tu us anava-ho distanciant i sé que us estimeu. Jo sé que vol la Anna, ha parlat amb mi, ens vam trobar un dia en un lloc... Des de llavors hem parlat molt, ella t'estima, però vol més, pensa que tu no ho entendries, però jo sé que sí que ho faries, el teu problema es que no et coneixes, vius amb regles que t'han marcat la societat, la teva família, les tradicions, qui sap? Però jo sí et conec, t'he observat, sé el que vols. Li vaig dir a la Anna que parlés amb tu, però no gosar fer-ho.
   -Però que estàs dient? de què parles?
   -De sexe, d'amor, de diferents maneres d'estimar, de llibertat, Raquel. A la Anna li agradaria provar més coses.
   -Quines coses? Pol, no entenc res de res...
   -Trios, Raquel, a la Anna li agradaria fer trios, amb qui tu volguessis, porteu ja uns anys de relació i aquesta s'ha tornat monòtona, avorrida inclús, la Anna va conèixer la Lola, la dona amb qui la vas enxampar, te la volia presentar, però li va fer por. La molt bestia va planejar deixar que la enxampessis, em va dir que tu necessitaves que et donessin amb la veritat a la cara. Jo no vaig estar d'acord, però ho vaig deixar a les seves mans. Has de reconèixer que tenia raó.
   -Com pots dir això? Jo... Jo... Merda! Pot ser sí que té raó... Des de que las vaig veure que no m'ho trec del cap, abans a he començat a pensar en elles allí despullades... M'he excitat tant que t'he vingut a buscar, no t'ho agafis malament, Pol, però ha estat així.
   -No m'ho agafo malament, Raquel! Saps? Jo fa anys que faig trios o el que em vingui de gust, per això ens entenem la Anna i jo. Demà vindrà la Lola, la dona que estava amb la Anna, vol parlar amb tu.
   -Amb mi? No sé si jo ho vull això!
   -Sí que ho vols, ho saps, parleu, us coneixeu, i aneu a buscar a la Anna. Confia en mi, Raquel
   -D'acord que vingui.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada